Moje pychotki zapraszają na wspólne ucztowanie:)

22 List

Moje Pychotki zapraszają,

jestem zwariowanym miłośnikiem kuchni i wszystkiego co się tym wiąże,

moje pychotki to mój pierwszy blog o jedzeniu i nie tylko.

Postaram się zamieścić tutaj moje spostrzeżenia na temty związane ogólnie z pożywianiem się.

Znajdą tu coś mamy małych dzieci, osoby zaliczane do otyłych, osoby z bulimią i innymi zaburzeniami.

Postaram się dodawać posty nie tylko związane z przepisami ale też doradzaniem jak radzić sobie z problemi dotyczącymi jedzenia lub niejedzenia.

Zapraszam wszystkich na wymianę poglądów.

Papa Moje Pychotki

Skomentuj

